Skupno število ogledov strani

nedelja, 6. maj 2012

31. objava: Spomladanski pohod Ekotkov


Ekotki smo povabili starše na dopoldansko druženje in pohod k lovski koči na Bukovino. Veliko staršev se nam je pridružilo. Prepričani smo, da bi se iz srca radi tudi ostali, pa so imeli delovne obveznosti. Tako smo se odpravili po Koričanskem  jarku in se povzpeli h koči. Tam nas je že pričakal Nikitin očka, ki nam je odprl kočo in pripravil prigrizke in pijačo. A mi nismo dolgo mirovali. Imeli smo žoge, loparje in kaj hitro smo se lotili igranja badmintona, nogometa in odbojke, kateri so se pridružili tudi nekateri od staršev, ostali pa so seveda navijali. Okoli dvanajste ure smo se vrnili k šoli. Preživeli smo prekrasno dopoldne in ugotovili, da smo srečni, ker imamo pri nas še res neokrnjeno naravo. Poskrbet pa moramo, da taka tudi ostane.

4 komentarji:

  1. meni je bilo zelo lepo na tem spomladanskem pohodu

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je bilo tudi zelo lepo.ennnkrratno!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. TUDI MENI JE BILO ZELO ZELO LEPO. NAJLEPŠE PA MI JE BILO KO SMO IGRALI ODBOJKO

    OdgovoriIzbriši
  4. meni je tudi bilo najlepše ko smo igrli odbijko

    OdgovoriIzbriši