Skupno število ogledov strani

sobota, 28. januar 2012

16. objava: Butalske reklame


Res je, da ljudje prekomerno nakupujemo stvari, ki jih resnično ne potrebujemo. S tem pa tudi pripomoremo k onesnaževanju okolja. Velikokrat so za to kriva reklamna sporočila, ki nas premamijo v trgovine po nakupih. Ravno zaradi tega smo posneli reklamne oglase, ki se imenujejo po Butalcih. Se jih še spomnite? Ravno tako "panetni" so, kakor naše reklame. :) Ste nanje že pozabili? Jaz že ne. Še vedno si jih rada ogledam in se od srca nasmejim. Dragi Ekotki, tukaj ste se pa resnično izkazali.
Butalske reklame? Klikni tukaj.

9 komentarjev:

  1. Mislim, učiteljica... zelo dobro ste se spomnili, da bi lahko dodali na blog še naše super Butalske reklame. Tudi na naslovnici je eden od najbolj smešnih trenutkov... Ne morem verjeti, da ste se spomnili celo na tisto, kar smo snemali že dolgo nazaj. ODLIČNA IDEJA!

    OdgovoriIzbriši
  2. FULL DOBRO!
    SKOR SM UMRLA OD SMEHA KO JAN ZAČNE TEČT IN POL TEČE TKO DOLGO VSI STE BLI SUPER IN REKLAME SO ZAKON.
    POHVALE VSEM IN UČ.EDITI,KI IMA NAJBOLJŠE IDEJE NA SVETU.
    ZELO VŠEČ MI JE BILA REKLAMO ZA PRALNI PRAŠEK MAAN.
    IN VSI OSTLI STE BLI SUPER!

    OdgovoriIzbriši
  3. meni so bile reklame zelo ušeč!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni so bile tudi všeč nasploh pa reklama od fantov. super je bila njihova reklama. Midve z leylo ko smo snemale našo reklamo je bilo super in tudi druge reklame so mi zelo všeč in bile so tudi zelooooooo smešne!

      Izbriši
  4. butalske reklame so ngonciispadle zelo zeloooooooooooo smešno

    OdgovoriIzbriši